Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, April 13, 2011

Jozan Buat Aku Gelak Tak Ingat

Assalamualaikum.....



Tadi dok ngadap bende alah nie...lawak pembukaan final Raja Lawak Musim ke-5.....masih rasa nak gelak jugak walaupun tengok bape kali...so aku nak kongsi gelak ngan korang....tegang-tegangkan urat saraf...

Setiap dorang berdua nie ada kelebihan memasing...dan kelebihan itulah yang melengkapkan dorang berdua nie...sebab tue gandingan dorang menjadi....pada masa nie aku rasa dorang berada pada tahap yang selesa sebagai pelawak....

>>>Sapa punya idea gandingkan dorang erk....menjadi betul...
Blogger Templates

10 comments:

Mr. Swift said...

Yeay! Undi Jozan terbaik!
Sian diorang kene kutuk. Haish.

:D

Joy said...

x dpt nk lawan raja lawak..kids dah conquer tv ;)

~aSHa~ said...

sha suka nabil...walau mcm2 perangai dah dia buat...ehehehehee

Redbloodsnow said...

hehehe...tu la kan. dorg ni mmg lawak ar. tp sian dok kene kutuk dgn siapa nama judge shubby tu ek..lupe lak..haha

tp kesian lg tgk kumpulan Kechik dan Idlan tu...lg kaw kaw dorg kene kutuk. tp itu lah. entah hape2 je lawak dorg

Zura said...

xpe mr swift...kutukan itu akan menaikkan semangat drg tuk buat yg lg baik..

Zura said...

mesti cite katun drg tgk...hehe..layankan jelah..

Zura said...

a'ah asha..nabil pun creative tp kekdg attitude tue mempengaruhi undian..itu silap pengundi kite nie...

Zura said...

mamat khalid zie...tp minggu ke 2 drg mmg lawak kan...hasil dr kritikan mamat khalid..

tp sedih tgk kump wai...mmg xleh nk gelak langsunglah zie...

ardinihumaira said...

ngeee tade astro dni tak dapat tgk:D

Zura said...

load by utube je dini...confirm dini xnyesal...