Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, April 19, 2011

Bihun PAMA Dah Tak Pedas Macam Dulu

Assalamualaikum....

Dinner aku semalam cukup sedap tapi kalau makan selalu memang bahayalah pada kesihatan diri...tapi aku jarang makan bende alah nie so belum sampai tahap risaulah....hehe...makan bila teringin je....




Bihun PAMA...aku mula makan bihun PAMA nie masa kolej dulu...member aku yang ajar....masa tue aku rasa memang pedas tapi lah nie tak pedaslah...

Macam biasalah...selagi tak abis nescafe nie...

Lepas tue telan panadol 2 biji then terus booooom...sakit kepala...
Blogger Templates

16 comments:

atty's said...

kty pun suka makan bihun pama nie..lepas tu goreng ayam cam kepsi..fuh.lama dah tak makan ni ..harus cari buat setok..

AngahSayang2314 said...

tengok menu pama tue terrrrrrr lapooo lak

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

kina masa bujang dulu pun suka mkn bihun pama nie.

amal said...

lama dah x makan bihun pama ni. mmg kalo makan leh rasa telinga ni berasap2 ehehe

sahromnasrudin said...

jgn lupe antibiotik sekali tau...

onniey84 said...

betul2..bihun pama yg dulu2 lg meletopsss... ingt time zaman sek dlu..hik hik

Ra-kun lari-laRIAN said...

saya tak suka bihun :)

maszmadi said...

hm, dulu mase kat 'U' selalu jerk ngadap pelbagai jenis mee segera ni..... sekarang dah kawin ni dah jarang sesangat..... kekadang stok kat umah tu sampai dah expired x buka lagi, huhu

A N A K - A N A K K U said...

sedapkan bihun pama nie, memacam rase, coz kekadang jemu mkn maggie, tue y cr bihun, akupun suka...hehehe

Ardini Humaira said...

a ah kak dah tak nanges. dulu kaw2 pedasnya kan

shameel Iskandar said...

salam zura.

Minta bihun pama juga rupanya. bihun pama ni(termasuk maggi) kira makanan rasmi saya tym kat sabah dulu sbb kedai mkn jauh sgt

Sharinginfoz said...

tak pernah le cuba benda alah ni

[sutera kasih] said...

dulu suka mkn megi pama..tp skrg pama dh mahal sgt huuhu..hrga megi skrg dh mahal tak mcm dulu..skrg mkn mee sedap jekkk sbb tu yg murah cket hihi

Ya ALya said...

sama la ya...ya kenal bihun pama ni time kt kolej,memang pedas pun....ooo sekarang tak yer....ya biasa makan yg keowteow pama.....ni yang terjah nak cari gak ni....heheheheh

Redbloodsnow said...

wahh sedapnyaaaa ...gulpsss

Myra Jay said...

Bhun pama jarang mkn dulu masa study, tp megi kerap..hahaa :)


Dear, alamat untuk apa ye..:) Heheee..:)