Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 8, 2011

Sapa Balik Ikut Highway Karak

Assalamualaikum....

Selepas kejayan Hikayat Merong Mahawangsa....KRU Studio menarik perhatian peminat filem untuk menonton cite genre seram plak....mengikut langkah Shamsul Yusof....KRU telah menerbitkan filem Karak.....

Semua sedia maklumkan kejadian² aneh sepanjang laluan highway karak nie....aku penahlah lalu dua kali kalau tak salah...1st mase sesat sampai ke Genting Sempah...2nd masa nak pergi Teluk Chempedak....lagi pun aku bukan ade sedara arah ke sana....

Paling glemer cite aku dengar pasal kete volkswagen kuning....memang menyeramkanlah...walaupun belum alami tapi dengar cite pun dah meremang bulu roma di buatnya...

>>>Rase² bape kutipan dorang boleh buat erk....


Silalah jawab teka bunyi di entry nie....ada hadiah aku sediakan...aku kan dah cash outkan duit nuffnang aku tue...so nak sharelah ngan korang sikit..
Blogger Templates

6 comments:

.: iEyLa :. said...

tgk trailer pon da seram kot kak..
sure meletop r cite ni..huhu

Salwa said...

best ke cite tu agaknye?

Zura said...

kite tgk je nti ieyla..

Zura said...

ntahlah salwa sbb dia based on true story...

Peja said...

tgk hantu dalam trailer die, failed r...

Zura said...

ye ke peja...