Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, April 6, 2011

Suka Kalau Dorang Betul² Bercinta

Assalamualaikum....

Pict dari blog Beautiful Nara....

Kenapa tetiba aku buat entry pasal dorang berdua nie plak...sure korang kenalkan dorang berdua nie...kata fofular....Remy dan Tiz...sebenarnya aku suka kalau dorang berdua bercinta....suka sangat....

Tapi Remy di katakan bercinta dengan Maya Karin....aku suka tengok muka Maya Karin masa di awal pembabitan dia...suka sangat....tapi lah nie aku lebih suka tengok muka Tiz Zaqiyah plak..sebab dia nie comeyyy.....

>>>Rasa dorang nie secocoklah...tapi jodoh menentukan segala²nya...
Blogger Templates

14 comments:

Joy said...

suka tizz..come lote

Redbloodsnow said...

TU LA KAN. ZIE PUN SUKA. TIZ ZAQYAH LAWA NAH KAN

ardinihumaira said...

tak silap dni hari tu macam dengar remy baru bercerai

Myra Jay said...

Sokong gak klau diorang kapel :)

b a m b a m ' s said...

hellloooooooooooooooooooo~~~

mana nak campak cik bambam nieeeee???!!

=.=!

robek hatikuuu~ huhuhu

maszmadi said...

hm, no komen lepas dengar macam2 cerita x best pasal tiz.. huhu

Miss Meen said...

suka mereka tapi..........
Tak nak mereka kapel....
huhuhu nak Tizz dgn 0rg lain

huhuhuhuhu

Zura said...

a'ah joy..masa sekolah lg comey...

Zura said...

mmg lawa dia nie zie...geram je tgk..

Zura said...

cerai...cerai ngan sapa plak dini...dia blm lg kwin...

Zura said...

waaah...MJ pun suke jugak..

Zura said...

hahaha...sorrylah cik bambam...dh agak dah mesti CB emo...

Zura said...

remy pun dgr mcm2 cite jugak masz...tp dr segi luaran suke tgk drg berdua nie...selebihnye allah lg th...

Zura said...

hai meen...nk tiz kapel ngan sapa..??