Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, April 10, 2011

Rutin Anak Dara

Assalamualaikum....

Ape je aku buat ari nie erk.....erm...sebagai anak dara surelah aku kena rajinkan diri untuk meneruskan hidup sebagai seorang bujang yang sukses...hehe...ya ari nie ari ahad....so aku boleh lajak sikitlah tidokan...sikit je...

Sesungguhnya memang aku terlajak tido...maklumlah sapa nak kejutkan...bukan ada orang ganggu pun kan...hehe...tengok jam hset..."awal lagi...tidolah..jap lg baru bangun"..detik hati...sekali...haaaah...ambik ko...terlajak terus...

Bangun je terus mandi...lepas mandi...masak cekodok cicah sambal ikan....sebelum makan bilas tudung untuk jemur....sambil makan layan melodi...pas abis makan berus lantai kat beranda dapur...baru naik atas iron baju tuk seminggu...

Dah siap...aku dok cuci bilik air...toilet...mop lantai bilik....memula tue cam malas nak buat tapi kalau tak buat...bile layielah nk mop bilik nie....kete aku dah berbulan tak basuh...lepas tue baru layan blog ngan FB....baca entry kengkawan yang terlepas sebab bz kat opis lately nie...

Aku tak naklah tido petang kan sebab dah terlajak tido dari yang sepatutnya....tapi cuaca nie mendung cam nk hujan...bantal plak macam memanggil-manggil plak...aduhai....alamak...hujanlah...nk golek ke atau tahan bijik mata nie...ermmm..

Rasa cam nak balik umah mak aku tapi cam nak pegi umah abang aku sebab dia nk tunjukkan table top dia yang baru siap tue....tapi cam malas nak gerak sebab hujan.....tapi cam nak lepak atas katil sampai tido tapi tak nak tido...berapa banyak tapi daaaaa....

>>>So kesimpulannya...perut aku lapa....kena cari makanan...silalah teka bunyi di entry nie...ada hadiah menanti... 
Blogger Templates

14 comments:

Redbloodsnow said...

zie kalau time weekend...mmg slalu aje terlajak tido...hahahha.

shameel Iskandar said...

salam zura.
Tido itu satu kesenian yg harus dipertahankan. hahaha.

.: iEyLa :. said...

huhu..best la akk leyh lajak tido..
ieyla ari ahad pon de xzam..sabo jela..hihi

Usop Wilcha said...

Terlajak tido tak boleh di undur...Heheheheh

Tips penjagaan gigi

Anati Soki said...

rutin anati soki sebagai anak dara di rumah harini ialah.. tido tido tido dan tido.. wa.. heaven la!!

Sharinginfoz said...

Lama tak makan cokodok

Zura said...

blm kawin xpe zie terlajak tido...

Zura said...

hahaha...lawaklah shameel..satu kesenian tue..

Zura said...

ahad pun ade exam jgak ke ieyla..

Zura said...

sebab tue teruskan tido je usop..kihkihih..

Zura said...

hehe..tido bile ade peluang ye anat...

Zura said...

masak cekodok pastu ajak makan ramai2..hehe

amal said...

hahaha... itulah rutin anak dara kan..tido pastu makan hihihih.. tp cik zura rajin beno kemas rumah, iron baju seminggu.. kena jadikan contoh ni ehehe

Zura said...

hehe..tido makan..itu jelah boleh buat pun..

kena jgak buat wani..klau x sapa lg nk buat...