Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 8, 2011

Nape Ais Krim Nie Tak Sedap Erk

Assalamualaikum.....


Suka makan ais krim tak...meh aku belanja korang ais krim nestle crunch....pada aku ais krim nie KURENG...sedap lagi magnum, cornetto wall, kit kat....tapi telan je lah kan...makan masa cuaca panas sedap nie...
Blogger Templates

10 comments:

amal said...

ermm magnum sedapnye......

ieda said...

uishh x sedap ke dik .. nampak cam menarik jew .. akak bukan lah pengemar ais kirmmm tapi kalau ada makan jee huhuh

wahida said...

tak sedap ko ckp?? tu lah feveret eskem akak...sedap tau!!

ok ok...lain org lain rasa dia kan...huhu...

Firdaus Kasim said...

ais krim x sedap ke atau lidah awk ada problem? hehe

Entri paling polular dalam firdauskasim.com :
Hukum memakai contact lens

Zura said...

magnum mmg sedap bangat wani...

Zura said...

tgk mmg menarik kak tp tekak sy cm xleh terima je...

Zura said...

laaaa...ye ke eskrim kegemaran akak ke...hehe...tekak sy xleh terimalah kak...tp kalau akak belanje sure jd sedap...kehkehkehkeh...

Zura said...

ais krim yg xsedap firs...hehe...lidah nie masih ade deria lg..sebenarnye citarase memasing..

Myra Jay said...

MJ suka giler eskrem especially eskrem Mekdi..hehee..
Tp eskrem nie suka gak, cuma jrg2 makan :)

Zura said...

samalah citarasa kite MJ...ari tue saje je beli yg nie...tp xleh telanlah mcam magnum ke...kit kat ke..