Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, April 14, 2011

Sapa Nak Beli Merry Go Round Aku Nie

Assalamualaikum.....


Nehi nehi nehi kabi nehi...korang faham tak maksud tue...itu maksudnye "tak nak"...hehe...sapa yang nak beli merry go round nie....aku tak nak juallah....aku sayang merry go round aku nie...walaupun ko tawarkan harga jutaan ringgit malaysia....

Mungkin ini yang di carinye kot...

>>>Mesti orang tue kiciwa bila nak tengok design permainan merry go round....tetiba termasuk kat blog aku nie haaah...aku tak jual permainan tue lah...i'm sorry (ala² Amir ML).....
Blogger Templates

20 comments:

ieda said...

adoiii .. sape yg berani beli tu .. meh akak baba die !!

@e_da said...

kalau nak beli nak letak kat mana lak tu.. kelakar la zura...

A N A K - A N A K K U said...

kalau ko jual, aku org pertama beli...hahaha best tau main kuda pusing tue

ardinihumaira said...

nak naik kuda ngan deen buleh tak. lalalala ;p

Miecyber said...

Tersaloh maksudlah yer...


Fakta Menarik Tahun 2011

shameel Iskandar said...

hahaha, mesti kecewa org yg nak cari kuda pusing tu sbb tiba2 trmasuk kt blog zura.

Sharinginfoz said...

berapa le agaknya harga ya

Faryza said...

hahah... tolong laa tolong laa jual..hehehe
klik hb awak..

NahDaTuLIzaH said...

aku nak beli kuda jek...heheheh

Zura said...

xthlah kak...ade hati jgak drg nie nk beli merry go round nie..

Zura said...

mungkin drg ada taman khas kot e_da...hehehe

Zura said...

ko nk letak kat mana mah kuda2 tue..

Zura said...

aish..naiklah dini...tp kena bayar dulu...hehe

Zura said...

salah lah tue mie...tersesat..

Zura said...

hehe...ape nk di kata kan shameel..nasiblah

Zura said...

sharinginfoz - ntahlah..xpnah terpk nk beli pun MGR nie..

Zura said...

xnak juallah faryza..hehe..thanks 4 ur click..

Zura said...

pastue ko bwk round satu bandar melaka izah..konpom org kg ko solute ko..hikhikhik...

Aishah Rahman said...

haha.. funny. But do u know that you can actually sell ur blog and gain profit from it?

Zura said...

ish xnak lah aishah...syg maa dgn blog nie...