Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, April 20, 2011

Celebrate Birthday Wiyah

Assalamualaikum.....

Semalam 19hb.04 birthday adik bongsu aku Wiyah...so semalam celebratelah kecik² ngan famili je....dah 7 tahun adik aku sorang nie.....layan lah gambar kat bawah nie....


Nama penuh lagi tue....

Nie dah siap cucuk lilin 7 batang...

Nie b'day girl...

Alolololo...cian dia tengok kek tue...tak sabar nak makan...

Dah pasang lilin nak tiup.....

Mengadap dengan penuh penghayatan...

Budak nie pun sama² sibuk tuk bday Ucu Yah dia...sibuk nak tiup..bila dah padam suruh bako lilin tue...dah macam Usop Wilcha...


Sekarang nie lilin tue dah ada cover...so tak delah lilin tue cair atas kek....


Alolololo...si kecik nie mak aku suapkan kentang lenyek KFC...selera betul dia makan.....
Blogger Templates

14 comments:

sarah mohamad said...

cam best je kek tuu. hiks

nasazfrog... said...

zura tu rasa apa..... cam menarik je kale dia..

|| NaFiRaa || said...

besarnye keke tuh~ sedap sungguh mata ini memandang kek itu..

Myra Jay said...

Cam sedap je kek tu Zura.. :) Nak beli gakler :)

Aishah Rahman said...

Wish ur cute lil sis a wonderfull Birthday!!

Amy Syaquena said...

sedapnya..anyway happy birthday ya

@e_da said...

cantiknya kek wiyah.. happy besday wiyah semoga jd anak yg cerdik ya

~aSHa~ said...

bestnye kek SR

krole said...

wuahhh hepy birthday!!!ngee~nmpk sdap je kek tu wak!!!mnta skit~

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

zura...bestnyer ada adik tecik kan? adik kina dah hbs SPM pun.

tq dtg blog kina.nanti dtg lagi yew...

maszmadi said...

happy 7th besday wiyah.. semoga jadi adik yang baik kepada kak zura yerk..

erm, sedapnyer tengok kek tu.. nyum nyum

NahDaTuLIzaH said...

tibe-tibe rase nak makan kek...huhuhu...
anyway happy belated birthday wiyah.. :)

AngahSayang2314 said...

alamakkkkk cedap jer tengok kek tue?? perisa apa??
apa pun epi belated bufday wiyah
sedap namanya

Redbloodsnow said...

yumm yummm..ni yg buatkan zie nk belikan SR cake utk celebrate dillah nyer blated bday nnti ah..hehe