Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, April 28, 2011

Saaaaaaaaaaaaaaayang Korang

Assalamualaikum.....

Dah lama tak buat entry pasal gelagat anak² buah kesayangan aku nie....bila dah semakin membesar nie macam²lah ragam dorang nie yang bikin aku fining kepala...apetah lagi mak² dorang...hehe..aku tumpang pening je....

Nak order ape tue dak Ana nie...beriye² nengok catalog...

Ucu Yah dia biasalah nak nyibuk bergambar...nie dia get ready nak pegi mengaji...

Nie lagi sorang anak buah aku Muqri....bila aku snap gambar Ana dia pun dok nyibuk "abang...abang..".....snapkanlah ngan senapang panjang dia tue...
Blogger Templates

10 comments:

Firdaus Kasim said...

eh, budak tue sama je muka sy masa kecik2 dulu.. hehe

Ardini Humaira said...

hhehehe suh order kat dni skali ;p

|| NaFiRaa || said...

saya nih susah nak jumpa ngan anak buah.. skali skala jek lah boleh melayan gelagat sorang..rindu sgt kat anak buah saya..

ieda said...

senang ati bila tgk mereka kan .. :)

amal said...

budak2 ni memang macam2la telatahnya. seronok melayan :)

krole said...

huhuhu cute je tngok ngee~

relevan said...

Seronok kan tengok gelagat anak buah..

[sutera kasih] said...

bdk2 skrg pantang nmpk camera hehe

.: iEyLa :. said...

huhu..layan krenah bdk2 ni..
pening gak klu lame2..hihi

Redbloodsnow said...

hehehe..mcm² je gelagat budak² kan kak zura :D