Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, April 9, 2011

Gelak Tak Ingat Malam Tadi

Assalamualaikum.....

Hari sabtu yang rasa down sangat nak keje....sebab separuh hari kan...baik duk umah layan bluessss....dah lah malam tadi tido lambat kan...sebab balik dari umah mak aku pukul 12.00 p.m...berani tak aku balik malam²....

Sesungguhnya aku bukanlah balik sensorang....tapi balik ngan kakak n anak² dia...tapi selagi aku tak jumpa entiti aku berani lagilah nak balik tengah malam atau lewat pagi pun...tapi bila dah dgr memacam mulalah kecut perut nak balik sensorang...


Rasa macam nak tido atas keyboard nie hah...

Sesungguhnya malam tadi ari gelak sedunia....bila aku tengok Maharaja Lawak...memang pecah gelak tak ingat sampai meleleh² air mata aku nie....paling tak tahan tengok lawak Amir ngan kumpulan Wai....APA..??

Ish ish ish...tidak....lawak dorang buat aku tak boleh nak gelak....aku tengok gelagat anak buah aku lagi lawak bila dorang berdua Muqri (3 thn) & Ana (2 thn) bergaduh mulut...itu lagi lawak....bukan lawak dorang aku gelak sakan....

Sudah semestinya lawak dari Nabil, Sepah, R2 ngan Jozan...ini peserta feveret aku nie...Jambu, Alex, Balas pun kelakau jugak...tapi komen dari Apek masa Alex buat aku pun terpinga² macam Alex...tak faham...kehkehkeh...

>>>Minggu depan tak boleh tengok sebab tukar ke Astro Warna...silalah teka bunyi di entry nie...ada hadiah menanti...
Blogger Templates

8 comments:

Miecyber said...

Saya yang layan kat youtube pun terhibur...Hahahhaa.

Manusia jadi komoditi

d_LA said...

suke giler ngan JAMBU..hehe

Cikgu Den said...

peserta paling lawak dan terbest,
JAMBUUUU....
terbaik laaa

Zura said...

hahaha...betul tue miecyber..

Zura said...

dla suke kump Jambu erk...lawka jugak drg tue...

Zura said...

lawak kump jambu buat sy xleh duga rupenye drg tue gile cikgu...hihihi...

Redbloodsnow said...

start minggu dpn dh tak leh dh nk tgk Maharaja Lawak lg sbb akan bersiar kat astro warna je. Tamak la astro ni...nyampah. hehehe

Zura said...

uwaaaa...nie yg tgh sedih nie...tp bleh tgk utube...