Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, April 14, 2011

Eeeeeeeee...Sakitnya Hati Aku

Assalamualaikum......

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...geram aku...bongok....ko ingat ko sapa nak aku suapkan je...eeeeeeee...sakit betul hati aku....sesuka ko je nak salahkan orang lain...dah silap ko mengaku jelah janganlah nak tuding jari kat orang lain...

Nantilah ko....siap ko, aku perli ko nanti....jangan ingat ko orang tua aku nak respek kalau ko dah perangai macam orang utan....orang utan pun tak perangai cam tue.....geraaaaaaaaaaaaaamnye aku....rasa nak bako je.....
Blogger Templates

18 comments:

wahida said...

sapalah gerangan yg buat ko sakit hati sgt tu...jom!! akak nak join bakar sekali!!

.: iEyLa :. said...

oopppsss...sabar kak...
jom kite bako2...hehe

Alin Marlini said...

naper marah2 cik zura..sapa org tu..memang tak guna betulala..hehehehe

Joy said...

gulp...sabar sabar zura. jom minum teh ais dulu..kasi cool...

Miecyber said...

What happen..

Fakta Menarik Tahun 2011

atty's said...

kasi ajar cara berhemah zura..

NahDaTuLIzaH said...

selalunye orang yang pengecut jek yang menunding jari ke orang lain.
Takpe la zura..dunia ni kan bulat, satu hari kene balik kat die...

A N A K - A N A K K U said...

kita bako!kita bako!....hahahah

ardinihumaira said...

dni nak tulun lastik dia buleh tak kak hehe

Zura said...

waaaaaah...bab bako membako nie ramai je nk tolong..jom kak..

Zura said...

hehehe..ieyla ketua...ieyla jalan dulu...hikhik..

Zura said...

biaselah alin..ade je nk buat org sakit hati...

Zura said...

xnak teh ais..nk milo ais boleh..hehe

Zura said...

pasal kejelah miecyber...sakit nau hati nie pepagi buat org hot..

Zura said...

ye kty...biar nmpak berhemah tp mendalam pegi nye..

Zura said...

a;ah...mmg pengecut org cam tue...xberani mengaku silap sendiri...

Zura said...

ko bako dulu mah...kalau masuk penjara ko dulu...kehkehkeh..

Zura said...

boleh je dini nk lastik...biar dia rase benjol di dahi...