Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, March 24, 2011

Aku Suka Bila Aku Menang

Assalamualaikum....

Ape perasaan korang erk bila di umumkan sebagai pemenang....tak kesahlah johan ke...naib johan ke...tempat ketiga ke...atau saguhati....WOW...mesti heppykan...macam tue la aku...baru dapat berita dari Oya yang aku dapat tempat ke-4 untuk lucky draw dia...hadiah dia menarik tau...masuk sini untuk tahu hadiahnya....

Tuuuue dia...aku di tempat ke-4....hanya penganjur je tahu macam mana pemenang di pilih...pape pun tahniah pada semua....mode happy beb.....
Blogger Templates

6 comments:

|| NaFiRaa || said...

wahhh.. mesti lah hepi kalo menang.. tahniah2!!!

Redbloodsnow said...

zie pun suka klo zie menang taw...hehehe

Redbloodsnow said...

pssstt...zie pun suka bila menang taw..hehe. congrats kak zura :)

d_LA said...

dah lame x menang contest..huhu...tahniah taw

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

tahniah zura....wow bestnyer!!

Nida said...

Kak Nida pun suka kalau menang..hehe

tahniah Zura:)