Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, March 8, 2011

HB & Nuffnang

Assalamualaikum.....

Terima kasih nuffnang sebab jadikan mimpi aku kenyataan...hahaa..sampai mimpi² ko...malam tadi ke malam semalam ntah aku mimpi BE aku ada dua...so pepagi nie cam rutin harian aku checklah akaun nuffnang...memang ada dua...padahal mana ada pk sangat pun....


Dua² iklan Digi...pada pengamatan akulah erk...iklan Digi lebih senang melekat jadi BE dari iklan² lain dalam blog aku nie....



Pastue dah cek akaun nuffnang...check plak akaun HB...dapat lima hinggit kat self purchase....tapi dua hinggit aku ari tue dah hilang..dari semalam lagi dah hilang tapi malas nak ambik pot lah..biauler...

Ada jugak beberapa blogger yang alami masalah cam aku...ada sorang blogger tue sampai RM100++ hilang dalam akaun HB...ini pun aku tak tahulah bape lama lima hinggit tue akan bertahan untuk buat aku tersenyum...erm...

Sapa nak bagi lima hinggit free²...
Blogger Templates

8 comments:

sahromnasrudin said...

tahniah!!! sy punya seringgit pun tak cecah lg tau huhuhuhhhh

atty's said...

rezeki ye zura..semoga bertambah lagi rezekinya..amin

Zura said...

xpe sahrom..dikit2 dulu...

Zura said...

amin kty...mudah2an..

Redbloodsnow said...

wahh..best..mudah² menaik semakin menaik amount yg sedia ada zie doakan..aminnn :)

Zura said...

amin...thanks doakan tuk akak..

Cikgu Den said...

cikgu punyer HB pun hilang dua ringgit. malas nak amik pot + malas nak promote. huhu

athirah said...

wahhh... dh lama gne HB ea?? trex ny skit je.. huhuhu