Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, March 12, 2011

Lepas Subway, Pulut Ikan Masin...Waiting Your Turn k...

Assalamualaikum...

Hehehe...nak sengih dulu....jangan salahkan aku sebab aku bukan orang utara atau pantai timur keh....aku orang selangor...anak jati selangor....memang aku ada berkawan dengan orang pantai timur & utara tapi tak de plak aku tahu satu jenis makanan nie...

Ari tue...dah lama dah...kawan aku update status FB dia...dia cakap lebih kurang ginilah..."bestnye dapat makan puluh cicah ikan masin minum air kopi"...lepas tue aku pelik aku pun replylah kepelikan aku tue....

So ari nie member aku belikan pulut ikan masin untuk aku rasa...kehkehkeh...thanks so much Lin...tengok nampak pelik tapi bila dah sampai ke tekak...WOW...sedapnya...aku terus jatuh cinta gedebak gedebuk....

Senang je nak buat....sebenarnya aku nie kurang sikitlah makan pulut....dan yang aku tahu pulut hanya di cicah dengan rendang daging atau kuah durian...itu je aku tahu...tak tahu plak boleh di pelbagaikan bahan pencicahnye...


Pict dari google....tadi member aku bagi aku rasa ikan bilis besar...tapi ikan papepun sedap jugakkan...janji ada macin² cikit...
Blogger Templates

8 comments:

velasrizal said...

tetibe terasa nk mkn pulut ikan masin gak..aduss..

Gempa Bumi 8.9 Skala Richter Dan Tsunami Melanda Jepun (11 Mac 2011)

ardinihumaira said...

cedap.. pulut pagi jadi fav dni :D

d_LA said...

dla ni org pntai timur tp x suka la pulak mkn pulut ngan ikan masin..hehe

Zura said...

ambiklah dlm gambar tue rizal..hehe

Zura said...

hehe..akak ade terbaca entry dini pasal makanan nie...

Zura said...

mesti dla suke makan ngan rendang kan..hehe..

Redbloodsnow said...

pulut ikan masin...sound nangis lah kak zura...huhu. so far zie lom pernah lg mam..hehe

Zura said...

zie suruh dini poskan..dia fever betul makanan nie..hehe