Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, March 24, 2011

Tak Naaaak

Assalamualaikum.....


Semalam aku menyakat ini budak....aku kan suke membuli anak buah aku...hehe...dia pun dah reti cakap sikit² walaupun kekadang bunyinya macam bahasa jepun sikit...kalau orang cakap dia dah faham...aku usik dia cam nie....

"Ana..mak ndak bawak adik balik tau?"
"tak naaaak"
"Ana ikut mak ndak balik laaa"
"tak naaak"
"Mak ndak bawak mak baliklah"
"tak naaaak"
"Abis tue mak ndak nak bawak balik sapa?"
"atuuk"

Ktorang punyelah gelak...bapak aku siap cakap..."bawak atuk balik nak buat ape..nie umah atuk"....sesuka hati dia je nak halau atuk dia...kahkahkah....bila suruh sayang adik dia...dia tak nak...tapi nak bawak balik tak bagi plak....

>>>Aku suka budak² yang tengah nak reti bercakap nie...suka melayan...
Blogger Templates

8 comments:

Joy said...

mmg seronokla menyakat ye...soon petah dia berckp..mcm2 soalan di tanya kat mak andak nnt ;)

~ain said...

anak sedara ain lagi laaa lawak.. dah lah pelat.. cakap loghat terengganu pulak tu.. ahhaha bila kita tak paham, dia marah lak kat kita.. hahaha

Ya ALya said...

t anak zura la di sakat dgn anak buah.......heheh

Zura said...

hehe...jenuhlah nk menjawabnye joy...

Zura said...

haha..yg xthan tue nk marah kite balik..

Zura said...

hehe..tuelah org ckp..tiap perbuatan ada balasannye..tgk je lah nti Ya..

ardinihumaira said...

hehe siesly suka dengar budak kecik cakap :)

Zura said...

akak pun dini...