Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, March 8, 2011

Sourvenir Dari Sabah Bah

Assalamualaikum.....

Kali nie aku dapat dua barang dari Sabah...sorang dari member blogger Masz sebab menang LD dia tempoh hari...semalam dapat dari member opis...dia pegi bercuti di Sabah....so dia belikan sourvenir tuk budak opis...aku ambik rantai tangan warna purple...


Try pakai tapi tak sampai lima minit aku dah bukak sebab rimas plak...ingatkan nak pakai lama sikit...
Blogger Templates

8 comments:

atty's said...

cantik gelang tu zura.

onniey84 said...

zura rimas...meh sini.... hehehe.. ingat lagi hari waktu gelang kristal ni femes....smua orang ader pakai...heheh

Zura said...

a'ah kty..sbb berlengkok2...tue yg lg nmpak cantik tue...

~ain said...

sama laaa kita.. pakai gelang2 gini lelama tak boleh.. rimas.. kengkadang, jam tangan pun buka juga. sbb rimas.. =)

Redbloodsnow said...

eeeee lawa nyaaaaaaa! so far zie ade 2 gelang gnie² dr sabah. pun sourvenir dr sabah..hikss

toyolkiut said...

comel tu..

ieda said...

bestnya ...cantik .. ngam2 jer kat tgn tuu .. ermm best kan bila ada kawan2 yg ingatkan kita :)

ardinihumaira said...

wow cun la gelang tu.. bestnye akak dapat hadiah :D