Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, March 4, 2011

Rindu Sama Ngan Korang

Assalamualaikum.....

Alololololo...berdepang² tangan ko ye Raudah...asik nak orang dukung je...pastue nak kena bawak kat luar...belum aku nak angkat dia dah angkat kepala dia dulu...budak nie tegap...kalau orang dukung...mulalah badan dia tergoyang².....


Kak Na rajin buaikan Dik Da...hehehe...mula² abang dia Muqri buaikan...sampai dia marah² aku..."nak buai"...aku yang slow nie punyalah lama nak faham....sampai dia tolak² aku...bila aku dah beranjak dia boleh perli aku tue "tak param"maksudnya"tak faham"...ceh...hampeh punye anak buah...
Blogger Templates

10 comments:

Ati Masrif said...

cakap dgn puting dlm mulut
camne nak faham yek..hihi

|| NaFiRaa || said...

muehehe.. "tak param" kiut jek.. dia yg cakap felat pastu marah org tak paham cakap dia..kikikiki

atty's said...

Mendepa je tangan tuh..mintak dukung le tu

Redbloodsnow said...

Hahaha...tak param. klakar. pastuh marah org plak dia ek. geramm lah zie nk picit pp dia..hikss :D

Zura said...

tuelah ati..kite plak d marahnye..

Zura said...

hehhee..tp comel je...

Zura said...

biaselah tue kty...

Zura said...

picitlah zie..xjejas ape...

ardinihumaira said...

comey3 :D

Zura said...

erm..thanks dini...