Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, March 4, 2011

Mana Ada Aku Merajuk

Assalamualaikum....

Dah bape bulan tak de, barulah muncul BE untuk blog budak Merry nie...walaupun satu je tapi amat bersyukur sebab rupa²nya budak Merry nie tidaklah di anak tirikan oleh nuffnang...tapi kali nie aku tak de lah merajuk macam sebelum nie...aku relax je...cool..macam kty penah cakap..."tak kesah BE ada ke tak"...saje masuk blog Cik Epal tadi...teruja tengok dia dapat RM1,203.81 dari nuffnang...pakcik kayoooooooo...
Blogger Templates

16 comments:

d_LA said...

nak BE jugakkkkk..wuwuuu..dh lama x dpt..mak aihhh, byk tol cik epal tu dpt..rezeki rezeki...

cempakakuning said...

As salam.
Sis nak tag ga ni.harap2 sudi join ye.
letak cempaka kuning sebagai referral ye.tq

http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/02/jemari-asmara-2nd-giveaway.html

~AmyLiana8886~ said...

wah giler best dpt 1k lebih..huhu

Cikgu Den said...

waa bestnya. be..be..be..zzz...zzz...

instaforex: 1000USD Completed

wahida said...

bila en. nuff nak kasik akak pulak BE? huwaaaaa!!!

ieda said...

wow yoooo betui kaa cik epal dpt banyak tuuu ...
adehhhh memang kayooo ekekke

dikk ada TAQ 4 uuu :)
http://iedaimmi.blogspot.com/2011/03/1st-giveaway-contest-alin-marlini.html

Redbloodsnow said...

whoaaa..jeles sekejap dgn income si epal tue..hehe

Zura said...

a'ah dla..byk dia dapat..

Zura said...

ok cempakakuning

Zura said...

kite bile lg nk dpt ye amy..

Zura said...

best kan cikgu dpt 1k buta2 cm tue je...

Zura said...

xpe kak..sabar..sy pun menunggu lama tue...

Zura said...

betul kak eida..xtipu..

Zura said...

zie pun pnah dpat jugak kan..ape perasaan erk..mesti senyum smpai ke telinga...

ardinihumaira said...

bestnye kan beliau... dni ni haaa dah 3 bulan tadi BE... tado hati dah nak layan si nuff

Zura said...

tuelah..xpe nti adelah tue..