Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, March 19, 2011

Anak Buah Aku Bertambah Lagi Sorang....InsyaAllah

Assalamualaikum....

Entry lepas aku ada bagitahu adik aku menunggu hari...pagi tadi aku dapat msg dari adik aku Ceah...adik aku dah masuk hospital...Hospital Sungai Buloh...alamak...aku plak yang gabra...kehkehkeh...

Malam tadi aku tengok muka dia semacam je menahan sakit tapi aku diam je lah...dia pun sempat gelak² lagi tengok Raja Lawak....alih² pagi nie dia dah sakit²...erm...cam noooo lah rasenye erk..

Yang baju pink tue lah adik aku...

Nie anak dia yang sulong....dah semakin 'baik' budak nie...terjerit² ktorg semalam...nak minum air ke basuh tangan dah pandai buat sendiri...tarik je kerusi kat meja atau sink...nie sume pengaruh Ucu Yah dia lah nie...
Blogger Templates

10 comments:

Joy said...

tahniah...the more the merrier...;)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

yew ker? mesti x sabar nak tgk anak buah tue kan?

pepun kina dOakan adik zura selamat bersalin normal dan mendapat anak yg sehat dan cOmel.

aminnnnn....

nanti bg tah yew bila dia dah bersalin. kina pulak yg x sabar nak tgk!

mihahahaha...

amal said...

tahniah tahniah. nanti post gambar baby ye :)

A N A K - A N A K K U said...

heheheh tue ko baru rase berdebar nk tggu anak buah lahir, lum ko rase berdebar nak tggu anak sendiri lahir....

Zura said...

thanks joy

Zura said...

thans kina...mmg xsabar nie..insyaallah zura load gambar bb tue..

Zura said...

thanks wani..insyaallah...

Zura said...

itu tok sah cakaplah mah...lain rasenye...

emieysandra said...

wah, tahniah!
bestnyer ramai budak kecik kt umah kan..

Zura said...

dh mcm taska dah emiey