Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, March 11, 2011

Bertambah Lagi

Assalamualaikum....

Mengikut pada entry aku yang lalu...ala entry yang aku sampai mimpi² dapat BE dua...alih² mimpi aku jadi betul...kalau tak ingat klik sini....masa tue aku ada 2 iklan BE...tapi bila aku tengok 2 hari lepas tue BE aku bertambah lagi dua...

Alhamdulillah nuffnang masih sudi bagi BE kat blog budak Merry nie...kalau korang nak tahu...aku dah berbulan² tak dapat BE...kalau tengok iklan ade je.... tapi satu pun gam tak kuat nak melekat...

Aku banyak jugak dengar keluhan dari member blogger lain yang tak dapat BE...tak pe kengkawan...sabar...nuffnang pasti baginye...asalkan kita bersungguh² berblogging...atau pun korang buat dek je...tak yah pikir...

Korang blogging je dan teruskan perjuangan korang...kata berblogging nak kena ikhlas...so jangan merungut ye kengkawan....insyaAllah adalah rezeki korang...tapi banyak jugak blogger yang dapat BE....tahniah tuk korang...


Ada empat BE tapi earning nye taklah semewah mana pun...alhamdulillah...
Blogger Templates

10 comments:

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. lebat sungguh BE tuh~ rezeki2!!

Redbloodsnow said...

wahhh bertuahnya akakkkk. jeles sekejap..haha

maszmadi said...

tahniah, dapat gak BE yerk.. masz x der pon, but bloging still at my finger tip..

Sharinginfoz said...

seronoknya semakin banyak

ardinihumaira said...

tahniah kak.. dni lom ado rezeki.. :)

Zura said...

xdelah sgt nafira tp adalah dr xde..

Zura said...

akak lg jeles byk kat zie..

Zura said...

xpe masz...lama2 adelah tue...

Zura said...

sharinginfoz - alhamdulillah...

Zura said...

xpe dini..sikit hari lg adelah tue...