Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, March 18, 2011

Pagi Yang Kelibut

Assalamualaikum.....

Aku tak suke situasi kelam kelibut...bila keadaan cam tue aku akan jadi lupe pada banyak bende...sebab kite fokus pada satu bende untuk di settlekan...bahaya jugak bila keadaan ini jadi..sebab jantung kita berdegup laju tue....

Macam pagi tadi...aku cepat² hanging baju yang aku basuh malam tadi...aarrgghhh..punyelah penat berlari larian....ini kes malam tadilah nie....aku basuh baju malam tadi so aku budget pukul 10 aku turun hangin baju....

Badan dah rase tak sedap nie...tekak rase tersekat je nk batuk....akibat aku berkemas kelmarin...almaklumlah bilik baru...hehehe...alhamdulillah hidung aku tak sumbat tapi tekak plak tersumbat....

Sedar² je dah pukul 0200 a.m...aku turun hantar bb kakak aku...malam tadi online kejap je sebab line cam cipan...so pagi nie teruslah hanging baju...kang biar lama² tak berhangin kang bertaik lalat plak baju tue kang...

Aku ada masa 7 minit nak panaskan enjin kete...aaarrrghhhh..cepat cepat...kang lambat pegi keje...enjin mesti di panaskan sebelum bergerak...akhirnya...dapat jugak aku panaskan enjin 5 minit...selalunye aku ambik masa 10 minit tuk panaskan enjin...
Blogger Templates

2 comments:

ardinihumaira said...

dni kadang2 tak sempat panaskan enjin ;p

Zura Tahir said...

akak mesti nk panaskan jugak dini...tp kalau xsempat cabut je...