Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 16, 2011

Jom Minum Ais Pepagi Nie

Assalamualaikum.....

Selamat pagi semua...mai kita basah tekak pepagi nie dengan air asam boi sedap nie...semalam punya cite...pegi makan Restoran Bonda kat Saujana Utama...masakan dia sedap² sangat...yang pasti cili sangat bermaharajalela dalam setiap masakan...

Ktorg pilih nasi putih 5, kerabu mangga, telur dadar 2 org mkn, tom yam campur, ayam masak pedas, sambal belacan ngan timun, air asam boi 3 cawan, fresh oren, air tin soya, jeli kelapa, bawak balik tomyam ngan ayam masak pedas...RM39.00...

Tak sempat nak snap sebab memasing dah kebulur sesangat...makan plak dengan tangan berkipas kat mulut....tapi memang cunlah masakan dia...marveles...nti kalau ada rezeki makan kat sana aku snap gambar erk...kasi terliur sikit...


Terapung² asam boi dalam cawan tue...meleleh je tengok...

Asam boi....
Blogger Templates

8 comments:

ardinihumaira said...

wow best nyee :D

nasazfrog... said...

uhhh nampak cm best je air tu,,,,

Sidratul Muntaha said...

huhu
arini aku stop minum sejuk sbb ujan!
ahaha..
beku gusi.
huhuhu

Redbloodsnow said...

gulppp gulpp. zie lom bekpes lg...sobsobsob. lapo

Zura said...

mmg meleleh dini air nie..

Zura said...

sedap air nie nasaz nak kalau asam putih..

Zura said...

a'ahlah hujan plak pagi nie..stop minum ais...

Zura said...

g beli nasi lemak n minum air asam nie ye zie..