Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 16, 2011

Doraemon

Assalamualaikum.....

Sapa suka patung kartun doraemon.....mai jadi kawan aku...hehehe...ktorg satu famili suke sangat doraemon nie...comel je...bulat² plak tue....cd doraemon tak ketinggalan ktorg beli kat pasar malam...cite pendek..cite panjang...buku lagi...

Sampaikan keychain ke bantal ke ape² je lah mesti nak doraemon...aku ada terbaca satu blog...dia review pasal cite kat pawagam tahun nie...ada cite doraemon...mak aku suruh booking sebab nak bawak adik aku Wiyah pegi tengok...


Keychain doraemon kepunyaan adik aku Ceah....

Arrow...nasi lemak tak abis...suke makan sorok² nie...tak cepat lapa...nak nye kalau kena sergah ngan bos...terus kenyang...
Blogger Templates

12 comments:

..nOj.. said...

suka suka. teringat dulu2 kan ade komik doraemon. tak penah miss pun beli. baca berkali2 pun tak jemu. tetiba bile dah ade anak, abes anak koyak kan komik2 tu. sedih

Joy said...

ehh..kita leh geng! jap i upload my doraemon ;)

AngahSayang2314 said...

wahhh doraemon ke?? angah suka tenok cita dia jer hehehe

velasrizal said...

mmg ada filem doraemon tahun ni tp mcm doraemon bese2 je..

Zura said...

mmg sedih...

Zura said...

hehe..comel itu doraemon...

Zura said...

suke tengok n kumpul koleksi dia sekali..

Zura said...

ye ke rizal..erm..

ardinihumaira said...

comellah.. dni sangkut kartun shin chan ehehe

Zura said...

erm...sin chan pun asal jepun jgakkan..

Redbloodsnow said...

EK EHHH...COMEL NAK DOREAMON TU. ZIE PUN SALAH SORG PENMINAT KATUN DOREAMON. SO MEH KAK ZURA...SEP SEP DGN ZIE..HEHE

Zura said...

jom sep sep..hehe...sep sep xbunyi...