Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 9, 2011

Simpan Dalam CD Lagi Save

Assalamualaikum....

Semalam teringatlah gambar² lama...pastue aku pun kebaklah album gambar aku yang aku parking baik punya kat dinding....sekali aku tengok gambar² aku abis kena air...memang ari tue air hujan tempias masuk bilik aku...

Ingatkan tak delah pape....sekali tengok gambar...aduhai sedih betul...banyak gambar aku rosak...aaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggghhhhhhhhhhhh....dah lah tak sume ada filem (negatif) yang aku simpan....

Selai² aku selak....runtuh betul hati aku tengok gambar² aku hancus.....


Dah macam cite The Ring plak aku tengok gambar nie...


Gambar masa Ena buat kenduri doa selamat masuk umah baru...

Gambar roomate...309...

Gambar paling kenangan...kena denda buat assigment sebab ponteng kelas..3 budak yang aku squarekan tue...baju biru tue aku...hehe...


Gambar dua atas nie tak de copy...kenangan dengan Din & Zu'ar masa keje JJ OU....
Blogger Templates

6 comments:

atty's said...

sayangnya zura..itu semua kenangan manis .

pak long said...

salam...
waaa...jadi pengajaran ni....kena simpan lam CD lagi selamat kan..

A N A K - A N A K K U said...

UWAAAAAAAAAAA KESIANNYER...HEHEHEHE XPERLH RA, ADE HIKMAH TUE

Redbloodsnow said...

a'ah tol tuh kak zura. simpan dlm disc lg save. mcm pic pertunangan zie dulu, zie save dlm dvd :D

wahida said...

mmg sedih la beb, dah la kenangan tu...akak pun pernah jadi mcm tu, mmg luluh hati kan?

ardinihumaira said...

dni pon simpan lagi hehe best tengok balik :D