Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, March 4, 2011

Subway Ke Otai

Assalamualaikum.....

Kalau dah rezeki tak kan ke mana kan...lain yang aku idamkan lain yang aku dapat...tapi tetap bersyukur dengan rezeki Allah...lagi pun rezeki nie memang dah lama jugak aku nak makan...memang kita sekadar terliur je tapi Allah yang menentukannya...

Semalam masa pegi Sungai Buloh....shopping kat Speedmart...depan Speedmart tue ada orang jual burger otai...so pe lagi...belilah untuk rasa....lagi pun aku dengar member ngan adik² aku cakap burger otai nie sedap...

Packaging siap tulis OTAi lagi tue...D stand for Daging...

Haaah...ambik ko...besar sungguh longtai daging nie...abis ke aku makan...erm...

Isi bahagian dalam...ada bawang, mayo, lada hitam, sos ngan daun salad....aku telah berjaya menghabiskan 90% longtai nie...aku nie tabiat kalau makan mesti nak tinggalkan sikit...tak tahulah tuk sapa...
Blogger Templates

8 comments:

A N A K - A N A K K U said...

ra tue namenyer oblong daa......sedap kan...heheheeh

Azueriena Norash said...

salam kenal2...tuan rumahh....ehhh ini oblong kannn..padan besor...azue pun suker otai....ehh entry kiter citer subway ler...meh ler singgah JJCM sekali...

Miss Meen said...

wah sedapnya !!! ada cawangan kat mana mana tak selain sg buluh heheh ^_^

Zura said...

sedap mah tp mungkin mayo lebih sgt kot...agak muak sikit...

Zura said...

mmg besar mcm subway...kenyang makan azue...

Zura said...

erm...bangsar, bukit bintang, pavillion, amcorp mall, dataran glomac KJ, one utama, giant shah alam, skypark subang airport, KL sentral, jln TAR, summit subang, uptown damansara...hehehe..cukuplah kot...

ardinihumaira said...

whoaaa dni terliur ;D

Zura said...

jgn smpai meleleh plak..